Sunday, February 7, 2010

Tenggelam

ermmm...sejak akhir2 nieyh entri ak cam sedeyh2 jerk an...mmg...mmg ak ngah sedeyyh sgt sejak akhir2 nieyh... bleyh kte minggu nieyh mate ak bengkak jerk......skunk pown.... ntah... dugaan..tataw same ad cari sendri or dye datang sendri.... tiap hary mud ak cam ilang... tiap hary ak drive ngan berteman air mate... cam aktivity on9 nieyh... nak on9 ym,fb ushar2 blog2 jdi tidak bernafsu...kecuali mse kje... ak ngah praktikal... klu ak bt kje same cam mud nieyh fail la....

nape ae.... nieyh proses kematangan ke?? nape sangat saket?? kalau ta mo alami dye bleyh x?? hary2 ak rse suram sgt... rse lme ak ta ketawa... juszz senyum2 jerk bia owg mengusik... ade jgk ak kne tego 3 hary berturut2 mate ak bengkak... sampai aku kne panggil n face too face ngan penyelia aku... "have problem??"...soklan 1st yg dye tnye... air mate ak cam nak gugur.... tp ak tahan.... then ak terang kan.. bukn prob dari hotel... juszz prsonal prob... " tp u nmpk so hard"... dye bekte lgiew... ape ak nak jwp?? ak senyap jerk... then ade dye bgie advise sket2... okey... thx abg yie!!.. hri itu aku lege.....


but... tidak pada hari seterosnye... nape ainaa???? nape ngan ko nieyh... tiap2 mlm tenggelam ngan tasik air mate.... nape air mate nieyh perlu wujud?? aku tataw itu sume datang dari satu prob yg same or campo2.... ntah222... tataw sampai bile ak harus jdi camnieyh... tapi aku sgt2 saket sekarang... hope ade jln utk ak... ya ALLAH.... kuat kan semangat ku...

13 Comments:

  1. M. Faiz Syahmi said...
    ish..
    aku kan ada..
    awat x cerita ni..
    dok tahan seorang2 buat apa..
    aku tau there's a secret of urself that can't be known of others..
    tapi.. x elok tahan kan..?

    aku sedih tengok org yg tolong aku selama ni sedih..

    please.

    talk to me.
    ainaa.leogirl said...
    tape la faiz.......
    ak hapy tgk ang hapy...........
    ak tension jgk tgk ang tension.......
    so jgn tension2 k.......
    ;]
    M. Faiz Syahmi said...
    hm..
    oke, kalau dah ang kata camtu..
    tapi jangan ditahan tau..
    aku ada kat sini.
    (:
    ainaa.leogirl said...
    okey2..........
    thx alot......
    ;]
    ღnurull.mrs21ღ said...
    yayangg.. tammo lah mcm ni dear.. knp neh? tammo sedeyh2.. aina sllu tolong nurull.. tp bile aina sedih nrul xtaw pon.. lg plak nk tolong T________T
    ainaa.leogirl said...
    tape la dear........
    sume ad prob masing2 ann......
    nurull tamo segan2 citer prob nurll k.....
    ;]
    Hanis said...
    xpew2..
    jgn sedih...
    mungkin allah nk uji jew tuh..
    ainaa.leogirl said...
    ye la kowt..
    thx..
    ;]
    Aiza Syahida said...
    nenek ni nape??
    kes 2 xhabis lg ek??
    wanna share x?
    nenek yg ketawa cam kuda semput ni..
    hehe.
    ainaa.leogirl said...
    sedap pe bunyi kuda semput.......
    ntah......
    nenek pown ta penh dgr....
    ;]
    abdul hakiim said...
    so let happy always be inside ur self
    dont be so sad.
    mcm org dulu la. g terenggnu xde member sorg po. so tanganinya dgn langkah yg terbaik
    ainaa.leogirl said...
    huhu..
    thx..
    ;]
    abdul hakiim said...
    dok2 la tgk pantai yg lautnya biru 2.
    indah sgt3...
    hehhe

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates