Wednesday, February 17, 2010

Aku terok... sgt2 ke??


nape ae... memang mud aku da spoil hary nieyh... ade jerk orang yg nak menmbah... jahat sangat ke aku nieyh??? terok ke aku nieyh... tolong la kepade sape2 yg kenal dri aku nieyh nilai btol2 dri aku...


buzz!!

Ainaa : salam
Ainaa : bz2 bru tego ae
sumone: aina sombong
sumone: huh
Ainaa : laaaowg plak kne
Ainaa : dye yg lupe
Ainaa : huh

sumone: u la
sumone: like i said b4
sumone
: x kn i je yg nak kene tegur u dlu
Ainaa : ye la
Ainaa : i tego nnt tkowt u bzz
Ainaa : ta rep msj i

sumone: alasan je 2
sumone: bile ms plak la u msg i..
sumone
: laki lain kot
Ainaa : i ad kte ke i ms u?
Ainaa : tade ann

sumone: yela
sumone: mmg la x de
sumone
: u kn bz je
Ainaa : sape bzz sknk ae
Ainaa : klu i bzz i ta on9
Ainaa : bkn cam u
Ainaa : bz pown on9

sumone: ala
sumone: x yah la tanye soklan camtu
sumone: soklan yg u ptt tanya
sumone: sape lupa sape skrg ni...
sumone: i jgak yg nak kne tgur u
sumone
: ouh lupa
sumone: maybe da rmai knalan kot kat sna
Ainaa : mne ad
Ainaa : u yg lupe

Ainaa : kn i da bitaw

Ainaa : klu ta bzz

Ainaa : tego la
Ainaa : i rep punye

sumone: i je ke yg kne tgur??
Ainaa : ye la
Ainaa : bru i taw u ta bz

sumone: ouh camtu eh???
sumone: so what???
sumone
: u kinda like a superstar now???
Ainaa : hah?
Ainaa : nape plak

Ainaa : u mmg

Ainaa : ngan i jetk nak gado

sumone: ye la
sumone: slh ke i ckp??
sumone: btol ape..
sumone: u g like u some kind of artist
sumone
: nak kne pminat tgur dlu
sumone: maybe x de org b4 diz yg sound u camni
sumone
: but diz is me
Ainaa : x k....
sumone: i dun care what u think rite now
Ainaa : klu y len
sumone: dlu bley je msg dlu
Ainaa : hah? Ainaa : ye ke?
sumone: yeah sure
Ainaa : i penh msj dlu?
sumone: i lupa
sumone
: people change rite??
Ainaa : ye ke
Ainaa : sure?

Ainaa : i rse i mmg ssh nak bt cam2

sumone: u know what??
Ainaa : ape?
sumone: i mls nak argue ngan u
sumone: klau d lupa kwn 2 ckp je la
sumone
: x yah nak tpoo2
Ainaa : heii
sumone: i pon mls nak kwn ngan org yg suka pretending cam u ni
Ainaa : u mmg nak tego i semate2 nak gado ann
sumone: and lastly
sumone
: BYE
Ainaa : u sje nk lepas mrh kat i ann
Ainaa : sampai hty
sumone: x de ms
Ainaa : da 2 nape mrh2
sumone: i x kan msg smata2 nak mrh org
Ainaa : ke ngan i jerk
sumone: so not myself
sumone
: i gtaw u so dat u sdar dr
Ainaa : u tgk i jenis ta seda dri ke
Ainaa : terok sgt ke i

sumone: tanya la dr u blk
sumone
: i da gtaw ape yg i rs
Ainaa : ape yg u rse?
Ainaa : u rse nk mrh jerk kat i ann

sumone: i x de ms la nak mrh kat u
sumone
: tlg la
sumone: i gtg
Ainaa : k
Ainaa : tc

Ainaa : salam

sumone: i feel sick bile ckp ngan org hipokrit cam u
sumone: dun bother dat we used 2 b a fren
sumone
: gud luck in ur life
sumone: bye

terok ke aku nieyh??? aku nieyh mmg jenis lupe diri ke?? ye... ak ngaku... memang aku takan hit owg dlu... takire la ngan sape2 pown... mesty owg len akn tego dlu... then klu aku btol2 ade depan lptp mmg confirm aku akn reply.... tolong la... aku bukn jenis marah2.. leteyh la nak gado2....

so ak nak warning sape2 yg nak n da berkawan ngan aku.... mmg aku jenis camnieyh... aku mintk sowi... tade niat nak mengaibkan sesiape... aku taw sumone tu takan bace blog aku... sowi kepade sesiape terase ngan sifat terok aku nieyh...


13 Comments:

  1. Aiza Syahida said...
    emm..
    nk ckp sikit keyh!
    may b aiza lum cukup kenal nenek,tp spnjg tempoh ni aiza rs skit2 apa org 2 ckp ada betulnye kot.
    sowi to be to straight.its so k.
    anggap 2 1 kekurangan,n cuba utk berubah.xslh n xrugi kalu kite jd ramah ngan org kn?n xslh kalu kite yg mulekan kn?xkisahla andai respon yg akan kite dpt 2 negatif misalnya mcm dia xreply ker,atleast kite da mulekan.jgn tlalu ego tp xbbmkna ego 2 xperlu.kite perlu bijak.stiap yg blaku dlm idup mematangkn kite,so jgn malu utk mulekan k.try 2 change.ok nenek?
    ainaa.leogirl said...
    ermmm....
    ntah la...
    mmg jenis camnieyh....
    ssh kowt nak ubah...

    insyallah kowt sket2 ngan owg yg rpat........

    thx aiza...
    ;]
    shahrinabd said...
    sian aina....must be a bad day for you kan...

    tapi jangan lah runsing sangat okay...memang biasa bab-bab online nie, mudah sangat tersalah faham. Even kalau main sms pun bole salah faham. Ini lah yang berlaku bila berbicara tanpa bersemuka. Tak dapat memahami apa sebenarnya niat yang sorang lagi. maybe gurau tapi yang sorang lagi take it serriously...

    sabar ye...
    ainaa.leogirl said...
    myb 2 fur yg ta kenal ainaa langsung........
    but nieyh daa kenal lme..........
    langsung ta mo pham........

    btw.......
    thx......

    ;]
    M. Faiz Syahmi said...
    haa..?
    ape ni..?
    stakat aku kwn ngan ang aku tengok ang oke jaa..
    heran gak laa bila dia cakap camtu an..
    hmm..
    ksian kat ang..
    bz pon salah,
    xbz pon salah..

    tp.. lg baek bz daripada x..
    bz leh lupakan masalah buat sementara.. (:
    ainaa.leogirl said...
    huhu..........
    actually ak tunggu komen ang fur post aku yg nieyh...
    aku igt ang akn back up dye.......
    thx faiz....

    thx coz paham aku...
    ;]
    abdul hakiim said...
    dai belom mengenali anda sepenuhnya
    hehehe
    ainaa.leogirl said...
    2 la pasal...
    ;[
    gazos said...
    erm...nk komen gk leh??
    hehe..hmm..pade kte...bkn la stu mslh klu tak msg org kn...
    klu teringt..msg jela..tak yah la nk duk mara2 kate kte sombg..
    b'gntung pd org la..ad yg ske mulekn dlu..ad yg tggu org mulekn dlu..
    so pd kte..its not a big prob..kecik pny hal pn nk mara org...
    biar la org nk kate ap pn..jd dr sndr lg ok dr ikt kate org len...
    takpe la ye..sbo jela..dugaan je sme uh...
    M. Faiz Syahmi said...
    ish2..awat pulak aku nak backup dia..
    xkan kot..
    aku tgok mcm x logik ja ayat dia tu..
    mcm x kenal ang..
    tp ang ckp dh kenal ang lama kan..
    ntah la..
    aku pn x kenal dia..
    aku kenal ang ja..
    sbb tu aku tau,
    ang bukan mcm yg dia ckp tu.. (:

    welkams.
    ainaa.leogirl said...
    gasoz : 2 la...
    tapaham la kenkadang....
    bukn tamo ngaku salah sendri.......
    tp tade la sampai ckp cam2.......
    btol ckp kamoo.......
    klu nak tnye khaba ke hit jerk la ann......
    klu sume owg open cam kamoo kan besh......
    thx...;]
    ainaa.leogirl said...
    faiz : mungkin kat mate owg aku terok kowt.......
    thx a lot faiz...
    nieyh bt ak syunk kat ang nieyh...
    ;]
    M. Faiz Syahmi said...
    aku cuma bercakap yg benar.

    xpaya trimasih..

    syg pon jadi ler..

    hihihi~

    tapi..

    welkam again jugak.. (:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates