Monday, February 1, 2010

Kesukaan

aku cam daa tade idea nak post pe...bile byk bende rse nak post mse plak tade.... ntah laa...rindoo rse.. then bia la ann... ade rezeki update ada la...klu x sepi jerk blog aku nieyh... bru2 nieyh...

entri kali nieyh saja aku cita pasal kesukaan aku... dari kecik lgiew... mmg gelaran yg ta lepas pada aku "hantu roti" n "hantu pantai".... aku ta mo citer pasai gelaran hantu roti 2... daa rmai yg taw... yg rmai owg tataw... aku nieyh hantu pantai2 ciptaan ALLAH swt nieyh....

aku tataw la nape terlalu suke sangat ngan pantai... besh jerk dga bunyi air hempas pasir.... kekadang ak rse ombak 2 ckp ngan aku... ombak 2 paham aku... hapy, sedeyhh, kecewe, saket.... aku suke sgt nages... senyum sowng2 bile dowk stu...

bru2 nieyh..sempat aku pi jln2 at pantai ngan kak asiah... thx a lot kak asiah... juszz nak kongsi keindahan pantai yg ak gilai....






16 Comments:

  1. M. Faiz Syahmi said...
    ala..
    time ang free tp byk idea nak taip walopun takdak masa tu taip la dulu kt word..

    nt jadik banyak..

    post la kat belog pulak..

    (:
    ainaa.leogirl said...
    nk type kat word camne......
    lptp pown ta sempt nk bkk..........
    then lupe cam 2 ja.......
    ;[
    M. Faiz Syahmi said...
    eh ni on guna apa..?
    ainaa.leogirl said...
    gune lptp la............
    mksud ak bile ad idea.........
    huhu..........
    M. Faiz Syahmi said...
    pasni ada idea masokkan dalam hset dlu, pastu amek isi penting masuk word pulak.. xpon blog teros. XD
    Hanis said...
    bestnya dpt p pantai...


    jemput ke blog kalo ada masa terluang..

    http://anyshazwanie.blogspot.com
    ainaa.leogirl said...
    faiz : haha..........
    rajen sgt akk nieyh ann........
    ainaa.leogirl said...
    anys: lgiew besh dpt praktikl kat snie......
    ;]

    okey insyallah...
    ! .HaZmi. ! said...
    hehek syok nyaaa ,...
    lama x p pntai huhk
    nk mndi jgak huhk
    ainaa.leogirl said...
    jom2.....
    nnt kite pi same2 k...
    ;]
    abdul hakiim said...
    best kat pantai...
    time org kat terengganu dulu pon tiap2 petang pas habis kelas terus ke pantai
    kadang2 sampai tertido atas pasir pon penah.. best...
    ainaa.leogirl said...
    ye ke.........
    seb bek ta kene gigit ngan ketam...
    ;]
    M. Faiz Syahmi said...
    besh gak kena gigit ngan ketam.
    nanti ada lovebite. XD
    ainaa.leogirl said...
    eyh...
    gigit kemat cam lovebite ke??
    abdul hakiim said...
    ketam mana gigit
    dia kepit ke
    huhuhu
    dah penah kena kepit dgn ketam
    time cuti hari 2 ikut pak cik ke laut jadi nelayan sementara
    dapat ketam. dok men2 dgn ketam 2 last kena kepit. huu...menarik gak la rasanya... sampai berdarah la jari.. huuuuu
    ainaa.leogirl said...
    ouhhh...........
    2 sedap 2 ann.......
    nak rse jgk bleyh???

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates