Monday, February 15, 2010

Gumbira..lalala

kejap jerk mse berlalu.... byk bende jdi kat aku... kesihatan ak... persaan aku.. sume pulih daa.. shat walafiat.. alhamdulilah.... byk dugaan2 aku alami... and sekarang aku "dibayar" dengan kegembiraan... syukur... aku daa hapy berkerja.... tiap hari rase ta sabar nak keje...

tahun baru cina nieyh bagi ak sangat meriah... jangan tataw... nenek aku mualaf... sejarah moyang aku... dye dari cina... berhijrah ke malaysia... sampai jerk kat malaysia kene perang dunia ke 2... then moyang aku nieyh kawen ngan sowng askar jepun.... kuar la nenek aku..... tu citer yang aku taw laa... tataw ade citer len lgiew... banyak bende aku dapat raye cina nieyh... antare nye.....

hamper....tp ade beer laa..huhu~

kek ijau?? ptt merah la ann..

tp sedeyhh.. ak ta dpt angpaw... coz rye cine(semlm) aku keje...sob...sob...sob... tape laa...demi minat... aku sanggup korbankan rye cina..ngeh2~ then aku ad dpt suprise dri mama... mama bgie satu kotak itam... camnieyh la rupe dye...

kotak itam~

aku tataw lagiew ape isi dye... tgk2.. waaaaaaa,.. menjerit aku.... merah nye mama... thx a lot... mentang2 la rye cine.... sampai present pown nak wane merah ae... tp wane merah sgt laa... tkowt aku nak pakai... (cam owg tua pown ad) tp aku tetap hargai as kenangan.... shuke sgt2... klu aku nak sendri mmg ta daa.... ta mampu....

rumah duwet~

thx pade sesiape menjage aku mse aku shat n saket.... thx jgk pade yg sentiase mendoakan aku... muahhhxxx....

8 Comments:

  1. gazos said...
    haha...sket seh mate memandang dompet merah uh....
    terang gler..haha...takpe la...
    len kli..klu da ad rezki sndr..
    bli la byk2..hehe..
    ! .HaZmi. ! said...
    hahak org kcukan rupanya ahahk
    ptut aa mata sepet ahahk
    ainaa.leogirl said...
    gazos :

    2bru dlm pict...
    lua lgiew laa...
    bleyh bute mete...
    huhu....
    ;]
    ainaa.leogirl said...
    mie :

    hehe...
    sepet ke??
    ta sgt kowt...
    ;]
    M. Faiz Syahmi said...
    tahniah...!
    >.<
    ainaa.leogirl said...
    thx...
    ;]
    tujuhhariseminggu said...
    wah.... merahnye mak ngah... :p
    erk, sila buang beer itu, kang lena tangkap, x pasal2 kena sebat... :p
    ainaa.leogirl said...
    hah???
    simpan beer kne tangkap ae....
    tataw plak.....
    huhu....

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates