Saturday, December 20, 2008

Kesian Perents

alhamdululah~ Dapat jugak aku buat post baru hari nieyh..dalam bape hri nieyh ak busy sangat..ntah busy pasal n ngan pe pown aku x taw..banyak bende besz jadi..tp ade sato bende besz..so citer pasal x besz dloo ae..^^..dalam bape hari nieyh aku hapy sangat..mne x nye..member paling rapat ngan ak mase kat sekolah dloo mai rumah aku..so bawak la dye jalan..hapy sehapy hapy nye aku n dye..so mlm sebelom member aku nak balek nieyh hajat nak la bawak dye g jalan2..malam sebelom too pown ak bawak dye pusing2 bandar jgak..tp malam sebelom dye nak balek too ayah aku x bagi kiteorg kuar..aku bukan pe..saje la nak bawak member aku nieyh mkn malam..ye la..seharian kiteorg x makan..siang too kiteorg men bowling n shopping sket..sampai x der mse nak makan..tapi ayah aku x bagi kuar..aku pe lagiew...rase sedayh sangat..dowhh la sian member aku x makan lgiew..aku pown cam memberontak la...tutup pintu kuat2..then nanges puas2..tp bile pikir2 balek kan..bodoh nyew ak buat cam too..ayah aku x bagi mesti la bersebab..kekadang aku as anak x pikir panjang sebelom bt sesuatoo..men buat jerk..x pikir mane bek n burok..lepas too bile x dapat sesuatu memberontak..merajuk..too jerk la keje..x pikir kew yang mak ayah akan rse bersalah bile kite buat camtoo..sedeyh hati dorang..cam x dapat buat yg terbaek tuk kite as anak..aku taw sume too..tp nape aku bt jgak..ya ALLAH..jahat nye ak..sian mak bapak aku yang dari kecik bagi aku macam2..sume nyew terbaek..nape aku x penah sedar..


my lovely prents


ya allah,yang maha pemurah lagi maha mengasihi. kau ampunkan dosa ibu bapa ku. panjangkanlah umo mereka. rahmati lah mereka yang banyak berkorban untuk membesar kan ku. tempat kan lah mereka dalam kalangan umat yang kau kasihisi. amin.............

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates