Thursday, December 11, 2008

assalamualaikum.......

salam sejahtera buat yang bukan islam..actually nieyh blog aku yang ke 3 or ke 4 klu tak silap.. ye la..yg sebelom nieyh sume cam ngarot jerk aku rse..skema lgiew...malu jerk rase klu bace balek...tp aku rse nieyh pown nnt aku adew ngarot sket la kowt...siket jerk keyh...haha...hope x bowink la bace blog aku nieyh...k..sekrang citer pasal diri aku plak..aku dilahir kan kat selangor..tp asyik merantaw jerk sebab perents aku selalu kne tuka branch...paling sekse bile nak msk sekolah baru...aduyai...mmg rase x mo ingat la....malu...geram..sedeyh...sume adew..tp paling besh mase aku dok tapah perak...sume hapening ouhhh....x dapat lupe....kat situ la ak mule kenal cinta monyet...mne x nyew...asyik gayut ngan telifon rumah..kat sne jgak la hidup aku berubah bile adeq kesayangan aku lahir...memang penoh ngan kenanag indah..hidup aku berubah bile aku dok asrama..sungguh seksa...tapi x pew la...sume as pengalaman n kenagan hidup... rase takat nieyh la dlu..adew mase aku ak pots baru...bimbing lah n tego aku bile korang nmpak aku adew bt salah or etc keyh...wsalam..^_~..

2 Comments:

  1. MiZu² said...
    i love your post!
    ainaa.leogirl said...
    hehe.........
    thnx.....

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates