Wednesday, December 30, 2009

Mama meRAJUK


eee...bencinye.....belum sempat bt post nieyh air mate daa kua...nape tataw..sabaq la....ngee~~~~ ermmmm...petang tu ak lewat ambik mama kat air port......mmg 2 bt mama majuk daa ngan aku... lgiew2 aku bawak sekali ngan member laki aku yg mai last minit...takan ak nak tinggl dye sowng2 kat rmh... lgiew la mama hot...mmg salah aku pown bt mama kecik haty cam 2...aku masuk rmh jerk aku bt2 la nak sembang ngan mama...tapi muke mama msam cam jus limau kasturi....teros ta jdie nak tego....

aku tade niat pown nak kecikkan haty mama.... tapi ntah...aku ade prob time 2.... kite hanye merancang...tuhan yg tentukan... ermm..klu ngan abh ak ta kesah sgt nak majuk ke..nak mrh ak ke..tapi klu mama nieyh...sekali dye marah or majuk ngan aku rse sampai tembus haty aku...menusuk sgt2....

aku respec mama sgt...ngan ketabahan mama...kesabaran mama...kerjaye mama...ngan family yg dye cipta nieyh.... ngan kedudukan mama... klu bleyh nnt daa besa ak nak jdi cam mama...tapi ak taw aku ta sehebat mama...

so keesokkn nye ak buat sumthing yg agak2 bleyh ilangkan majuk n kecik haty mama... 1st pagie2 aku tuka langsir dapur.. langsir baru 2 tempah last week lgiew.. then kedai 2 call kte daa siap aku pown teros pi ambik...

langsir lme dapur~

langsir baru..simple jerk ann..terang sket dapur aku~

then 2nd aku bersihkan tingkat due rmah ak..juszz sapu2 n mop jerk...tinggat due rmh ak nieyh juszz ade bilik guest n koridor jerkk.. family ak pown juszz nek ats fur jemo baju.... so agak berabuk la sket...

berkilat ann...tgk sape mop...huwawahehe~

3rd aku buat karipap febret family... mmg la ta selawa n sekemas mama buat... tapi aku try jgk sehabis bek... practise make perfec right??

nieyh mise en place( persidiaan)~

nieyh la hasil karipap aku yg siap digoreng..
mcm2 bentuk ade..huhu~

mama balek petang tu aku taw mama nmpak pe yg aku buat.. lege mama okey...mama sembang ngan aku cam bese... even mama ta puji ape yg aku bt tapi aku nmpak mama hargai...


thank a lot mama..
ainaa janji ainaa takan buat daa...

mama mama

i love u so much

mama mama

you're queen in my heart


8 Comments:

  1. Olak said...
    pandai amek ati ekk ;D
    ღnurull.mrs21ღ said...
    alololo...comel laa ainaa neh..mama misti bangga laa ade anak mcm ainaa :)
    ainaa.leogirl said...
    olak: huhu..mesty laa...
    ;]
    ainaa.leogirl said...
    nurull : tade laaa....
    owg salah...
    kne mintk maaf.........
    tp nieyh care dalaman laa........
    heee........
    abdul hakiim said...
    bagus... make ur mom happy.
    don't let her sad gain..
    ainaa.leogirl said...
    of cause.....
    insyallah.........
    ;]
    aRe_ReEb said...
    waaaaa,tersentuh lorrr bace post nie.....klo mcm 2 areb nk majuk jugak lah..leh tolg kemas kn bilik areb nie n wat pizza...hahhahaa
    ainaa.leogirl said...
    eyhhh.........
    pe plak..........
    nenek la kne majuk ngan areb........
    areb kene bwk nenek buat gigi palsu bru nenek okey.........
    ;]

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates