Sunday, October 10, 2010

MemorY 10.10.10

10.10.2010... lawa nye tarikh ni kan.. tp tarikh ni ta selawa ape yg terjadi kat diri aku hary ini... hari yang penuh dgn air mata... aku mengharapkan kekuatan utk aku hidup hari ni dan seterusnye... sakit bile teringat kenangan bersama... sakit bile ingat pernah bahgia... sumpah aku lemah... walau hakikat luaran aku nampak kuat...

bukan maksud aku utk buat luahan sedeyh pada hari lawa ni.. tp just ambik siket untuk hilangkan luka kat hati..walau hakikat luka tu tak kan sembuh.... YA Allah maha besar.. kuat kan aku... nape aku jadi lemah sbb seorang lelaki... mungkin sbb aku penah serah hati sepenuh nya bt Dye.....

MOHD AIZAT AB RASHID.... name yang indah... yang pernah tetanam kat hati... tp sekarang........... terima kasih menjaga ainaa selame ni.. bagi kasih sayang... korban kan kesabaran demi ainaa... menyayangi,merindui,MENCINTAI... tak terbalas... maaf kan ainaa...

tak tahu ke dye aku menguji bersebab... tak tahu ke dye aku sangat mencintai dye... tak tahu ke dye aku rindu untuk mersama dye... tak tahu ke dye aku berharap dye menjaga aku hingga akhir hayat.... dye lelaki paling aku cinta......semua salah aku.... ye... salah aku!

hari ni.. 10.10.10... AINAA & AIZAT akan berjauhan bt selame nye.... kerana keEGOan aku sendri.... ye.. mmg patut aku menyesal.... aku penyebab semua ni jadi... maaf kan ayang biey.. mulai hari nie tiade dah panggilan itu dalam hidup aku... terima kasih utk segale nye...

ainaa tetap doakan aizat berjaya dalam hidup... dapat bertemu jodoh yang baek... dapat gaji besa.... dapat balas jase mak ayah... lastly hope aizat BETEMU dgn PERMAISURI yang tak akan bt aizat SAKET, PATAH HATI,KECEWA macam ainaa bt...

take care
good luck
hope we can be as friends

p/s : tolong buat ainaa Stop LOVING u aizat.... ;[[[

7 Comments:

  1. aJa said...
    sedihnye ainaa..
    aJa ngs bce entry ainaa ni..
    sbb aJa pon dlm keadaan y sme cm ainaa..

    but..life must go on rite..
    Aiza Syahida said...
    go! go! FIGHTING! SEMANGAT AINA!
    ainaa.leogirl said...
    aja : thx aja... skunk member2 jerk byk bgie semangat kat ainaa... thx u so much..

    aiza : yea.. FIGHTING!!!
    x dear....
    ;]
    M. Faiz Syahmi said...
    now u can focus on studying for the future..

    blaja dulu k.? (:
    ainaa.leogirl said...
    rse ta kuat la nak study camnieyh...
    terkilan jerk.....
    ;[
    M. Faiz Syahmi said...
    baru lagi..
    kalao awk tak rasa camtu awk bukan manusia la..
    jangan putus doa mintak kuatkan hati ye.!

    i'll be always at ur back.. (:
    ainaa.leogirl said...
    thx
    ;]

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates