Wednesday, June 9, 2010

Ingin Senyum

aku tak taw nak mulekan camne.... tade tempat untuk meluahkan.. sentiase keseorangan... akhir2 nieyh sebak menyelubungi hidup aku...

mate bengkak di sangka ngantok... nanges di sangka selsema.. sedeyh di sangka
saket... aku pendam semua... tiap hary bile nak thum print... air mate aku menitis...tetybe terse sebak...


aku sudah ta lama berkerja di sinie... semaken sayang untuk meninggalkan... staf2... aku ta sanggup tengok muke mereka... kawan2 seperjuangan... kenangan terindah dalam hidup aku... camne aku nak tempuh semua nieyh??

aku perlukan seseorang yang sentise pinpen bahu aku bile aku keseorangan..kesedihan.. mane dya?? bodohnye mengharapkan owg len yang ta pernah ade mase aku rase jatuh...

aku suke bagie cahaya... tp sape nak bagie aku lampu?? cukup... aku ingin senyum! ingin senyum dalam kegirangan... bukan dalam kesedihan... maaf aku hipokrit... itu care aku...

hanya pada yang satu aku luah segale... maha mendengar... end kelegaan haty untuk seketika....

just to tired of bieng me~

6 Comments:

  1. Kay Huliana said...
    k charm akn hd lampu untuk menyinari hari2 ainaa... jgn rase x der orang nk pinpen bahu ainaa coz i can be ur shoulder to cry on... ainaa jujur, ainaa baik, mmg bodoh orang yang x hargai ainaa... mmg bodoh orang yang mempergunakan ainaa untuk kepentingan diri sendiri, tp k charm x kn wt g2 kt ainaa.... ainaa ader msa ssh sng k charm so, k charm akn ader msa ainaa ssh n sng...
    M. Faiz Syahmi said...
    hope aku bukan org mcm ang ckp tu.
    kan aku ada.? jangan la saving sensorang. ish2.
    ainaa.leogirl said...
    kak chram :

    thx a lot kak chram...
    ainaa rse bertuah sgt dapat kenal kak charm... kak charm sgt bek ngan ainaa... ainaa tataw ainaa akn dpt kenal lgiew owg2 cam kak charm..
    esk last day ainaa.... camne ainaa tempuhi...
    ya allah...
    ta sanggup nye kak charm.. ta dpt jumpe kak charm...

    ;[
    ainaa.leogirl said...
    faiz :

    x faiz...bukan ang.. ang bek sgt da ngan ak... ang pown byk pk da pasal ang...takan ak nak tmbh ngan hal ak....
    ;]
    M. Faiz Syahmi said...
    ala lek ar.. apa salah kita pikir sesama.. taksalah share kengkawan..
    kan.? feel free to share with me k..
    Lagenda said...
    ai x tahu ujung pangkal but, ia jugak x de bff sbb sblm ni, bbf tu la jadik pisau belati yang tikam blkg ai blk. ye..sometimes kita rasa sunyi..perlukan sesorang untuk memberi bahu dan masanya untuk kita. Akhirnya, kita terpaksa jd hipokrit demi org lain...

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates