Sunday, November 22, 2009

Rainy Season

rse kejap jerk mse bejalan... skunk daa buln 11.. nak masuk bukn 12 daa... rse cam semlm bru buln 1.. byk bende jdi sume mematangkan.. sedia maklum ann...sampai jerk akhir thun musim tengkujuh pown mai la membanjirkan certain2 negeri kat malaysia nieyh... kedah..kelantan n etc.... cuty2 dlm musim hujan camnieyh ta besh laa...rse mse kejap jerk... hary pown cam mendatar jerk.... mendung... hujan... cam skunk nieyh... daa kul 5.42pm(jam lptp).. rse cam bru kul 10pgi..huhu... rse bowink jerk...tataw nak bt pe..nak kuar pown tade mud...same cam cuaca skunk....tempat ak pown ta tekecuali...hujan jerk 24 jam...

hujan ;(
mendung jerk~

ermmm....sambil menghayati hujan yg ngah lebat nieyh... ak layan lagu aizat- melodi cinta...rse cam sesuai jerk ngan iringan hujan nieyh.....(bukn jiwang keyh).. daa 2 hri air bt aku takowt tuk dekat ngan dye,... nape ntah... sejuk semcm...huhu... sehari aku relex jerk.... nak taw pe kje ak??..
layan lptp~
2 jerk la kje ak...sehary dowk atas katil...ushar blog2 owg..komen2... erm... bowink an... btw.. aku ta sabar nak tunggu 28 nov nieyh... besday my mum... aku ade la rancang beberape suprise for mama.... hope mama suke... lastly... gud luck pade sape2 yg ngah exam or bru nak exam... selamat bercuti pade sape2 yg bru jerk cuti sem break... for aku pe ae??? haa... taw... selamat membowinkkan dri...hehe...

2 Comments:

  1. M. Faiz Syahmi said...
    wah.. masak khas utk ibu yek?
    how nice..
    ainaa.leogirl said...
    insyallah.............
    klu jdi............
    ;]
    nak mai la....
    ;]

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates