Wednesday, January 7, 2009

Nafsu Pembunuh...

ermmm...lagi 3 hari aku akan tinggalkan sume bende yang melalai kan nieyh..Thun nieyh aku nak study hard..nak bukti kan aku bleh..hope tuhan kuat kan semangat aku..bukn pe..bende yang online2 nieyh sume melalai kan aku...actully sume ats diri sendiri..tapi aku susah nak kawal diri kalau ngan bende2 nieyh...mse study pown ingat nak online jerk...parah kan....aku selaloo kalah ngan nafsu aku.. so aku ambik keputusan nak tinggal kan sume bende alah nieyh..mayb mse cuti jerk aku online..too pown tengok la...sedeyhh jgak actly..tp x pew la...kne pikir mne lebeyh penting right...study sekali jerk seumur hidup..on9 nieyh sampai mati pown adew lagi kan..so CHAIYOK2!!!!!!.................




6 Comments:

  1. beyonddelife said...
    aina..btul ker ni?
    ainaa.leogirl said...
    yupszzzzz.......huhu
    sedeyhh...
    wany said...
    yeahh ainaa..gud luck!!!troskan usaha..nnt kite jumpe agi yek.ala.xdpt nk shre2 probs daa...
    ainaa.leogirl said...
    thnx wany...
    alaaaaaaaa..........
    jgn la ckp camtoo.........
    sedeyyhh jerk bunyi nyeww........
    MiZu² said...
    ok ainaa.. moga sumanya diberkati Ilahi.. InsyaALLAH.. chaiyok2!! hehehe
    ainaa.leogirl said...
    hehe.......
    thnx faiz....
    ko pown gud luck jgak ae...^_~...

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates