Tuesday, May 18, 2010

Kelamaan

cam pelek jerk title aku tu kan... huwaaa...rindoo nye nak up date blog... lme giler ta update... mesty rmai da yg ta follow blog aku dah ber sawang nieyh..huhu.. lately bzz ngan praktikal n report... eyhh... adew lgiew ke?? wekk~.. bnyak bende aku belaja... hidup pown alhamdililah maken hapy... juszz ade la jugak hary down aku.. bese la.. manusia... ta lepas dri dugaan... mud ak sejak akhir2 nieyh jiwang semacam jerk.. tataw la nape... masuk air kowt...heee... rindoo kat member2 blogger...(walau pown ta ramai)..

actualy byk citer ak nak post.. tp atas beberape faktor antara nya tade mase..malasz n so on...huhu... sume jadie terbengkalai... insyallah.. hary2 seteros nye aku akn post sumthing yg besh... boleyh kite bape jam lgiew aku nak kene masuk campus balek... jadie pure student...

lepas aku berkerja dalam bidang hotel... baru aku taw sumenye... indah khabar dari rupa... bukan maksud aku hotel tak lawa or wut... maksud aku kerja dalam bidang hotel.. ta senang mcm yg di sangka... yang paling terasa gab antara owg atas n staf bese... sgt2 aku ta suke... aku ta suke jadie owg bawah.. benci2... mengarah ikowt suke.. nak tego jadie len plak..tape laa... let be... 2 la penting nye praktikal...

lepas bincang2 ngan perents yang sangat2 menyokong.. downg advise aku study tinggi2 dalam bidang hospitality... then jdie lecture or etc... yang pasti takan jdie owg bwh.. bia la ssh2 dlu2... senang2 nnt... aku jdie camnieyh myb sbb aku sowng gurl in family.. then perents aku pown ta penah jdie "owg bwh".. 2 pasal la kowt... tp mmg ta bleyh terime if jdie owg bwh... alhamdulilah... ad hikmah nye sume yg jdie.. aku dapat bergaul ngan owg2 bwh... kekadang terpikir... bertapa bertuah nye aku.. jarang sgt bersyukur... kekadang bile pikir nasib downg... anak2 ta dpt ape yg downg nak... sedeyh nyee rse... nitis air mate... insyallah downg akn senang kat akhirat sane...


rase byk dah aku merapu nieyh.. syukur la pade ape yg kite ade.. jangan tgk owg atas jerk.. byk kne muhasabah diri ngan tgk owg bwh bape kite... insyallah sume akan jdie lebeyh better... amin~

7 Comments:

  1. M. Faiz Syahmi said...
    haa..
    so dah wat keputusan yg baek..
    go on and be strong my dear.! (:
    ainaa.leogirl said...
    thx coz paham...
    muahhx..
    ;]
    M. Faiz Syahmi said...
    hihi.
    no biggie. (:
    ainaa.leogirl said...
    thx again...
    ;]
    M. Faiz Syahmi said...
    no biggie lah..~ XP
    Kay Huliana said...
    hope ur dream come true to be a lecturer... ;p
    ainaa.leogirl said...
    amin~
    thx a alot kak charm...
    muahhhhh...
    ;]

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates