Sunday, January 10, 2010

Romantik

1st ak nak pesan...jgn tetypo ngan word di atas yerk...gimik jerk "kowt"..hehe...ermmm..rindo rse nye nak update blog kesygan aku nieyh.... byk bende actually nak post....but mase selalu jeles tgk aku...ad jerk bende lebeyh penting ak kne bt....

nape ntah.... sejak 2 menjak nieyh mud ak jdie len sgt2... rse haty berbunge2 jerk... myb coz thun bru or owg baru..opsss....hehe... mlm nieyh aku sje ubah angin... on9 kat ruang tamu... just bertemankan lptp...ngan cahaye yg ta terlalu terang... juszz samar2.... aku ta jiwang k...juszz kekadang kurang tabiat aku nieyh mai.... so aku layan ja... ak asyik repeat lgu ressa herlambang tajuk cinta suci...owhhh.... cukup nek kan mud ak layan felling nieyh...

setia menemani~

samar2~

ermmm... ntah bile lgiew ak bleyh manje2 ngan blog ak nieyh.... bt post bru... ushar2 post2 bru2 rkan blogger ak.... byk keje... btol la owg kate...maken besa maken byk kometmen... so ak pown ta terlepas....

isnin nieyh ak start balek praktikal... rse tkowt, axcited, n etc...sume bercapo baur... ak taw lepas nieyh ak daa tade mse nak on9... manje2 ngan lptp ak nieyh... syg mmg la syg...tp sampai bile ak nak men bende nieyh jerk ann...ak kne jgk keja cita2 ak.... ak nak mintk maaf kat member2 aku... aku di beri kepercayaan tuk edit pict fur 2 album.... tp aku ta sempat nak siap kan....sowii sgt2.... harap downg ta serik utk mintk tolong ngan aku lgie... doa2 kan ak utk saba n bleyh atasi sume dugaan n cabaran yg akn datang... aku akan cube buat yg terbaik utk idup aku... insyallah...

4 Comments:

  1. ! .HaZmi. ! said...
    hahaak p elok2 yaa l.i hahak
    jgn dk nkl2 hahak
    sbaq jer lah apa yg brlaku hahak
    ainaa.leogirl said...
    uishh...........
    igt owg nakal cam dye ke.......
    ;]

    thx....
    abdul hakiim said...
    gud luck 4 ur practical... jgn dok buas sgt kat sana k... hehe
    ainaa.leogirl said...
    mne ad buas........
    dowk diam2 jerk aww...
    thx..
    ;]

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates