Friday, October 9, 2009

terus kan

lme sgt2 rse ak x up date blog ann... ak taw tade owg bace pown.. tp ak syunk kat blog ak nieyh..tataw la nak ckp pasal ape...nape ntah mud ak nak up date blog mai.. ak skunk nieyh ngah bzz ngan web ak bt sendrik.. ta la bzz sgt pown.. juszz ak membzz kan dri.. lgiew2 weeknd camnieyh... skunk ak seda.. ak try pk sume care positif.. mintk2 lebeyh matang kan dri ak yg x bape nak matang nieyh... just nak tnye la sape2 yg terbce blog ak nieyh... klu seseowg itu, cam member kite la.. pinjam barang kite ntah rosakkan... perlu x mintk kos baiki 2 or biar kan jerk?? walau pown ak mampu tanggung sowng.. rse geram sgt... nape ntah... ak mmg x leyh owg rosak kan barang ak.. ye la.. ak try ubah... ak ta penah kongsi papew even ngan mama ak.. ak pown soang gurl dlm family.. so nk kongsi ngan sape.. tape laa...myb awal2 lgie.. ak ad sket geram laa.. nieyh la salah satu perangai ta matang ak.. bende kecik jerkpown... member ak 2 selalu ckp " tkowt la nak pinjam barang ainaa".. ak ta pasti 2 ayat nak lepas kan diri or what... ak bukan nak aib kan sesiapa.. jusz nak luah kan.. taw member ak takan bce post ak nieyh... so sape yg taw 2 senyap2 la ae...huhu... ak nak final daa nieyh.. tp rse tade papew pown ak study sem nieyh.. sume cam kosong... tataw la nape ak sem nieyh... rse cam bodoh giler2... harap ad seseowg hadir kembalikan semangat ak... jiwang semcm jerk.. hehe.. doa kan la ak bia tebkk haty...

2 Comments:

  1. M. Faiz Syahmi said...
    wlopun post ni dah hampir sebulan usia dia.. aku nk comment jugak post ni.. XP

    oke.. bebalik pada pesoalan ang.. kalo kwn kita pnjam brg kita.. n rosakkan.. nk mintak dia gantikan ke x kn..? kalo mcm aku.. tgok dlu..
    kalo stakat rm10<.. pket aku tgh penuh.. boleh lg.. kalo minggu ni pn aku ada rm5 ja.. sori ssgt.. tmbh2 kalo aku nk guna sesangat brg tu.. if kalo brg tu rm10>rm50>, aku mmg mintak ganti la.. habis xnak ganti suma pn split half2 pn oke ler.. kata member kn.. patot member kita pn jgn la berkira sgt.. sma2 bertindak matang la.. kalo rm100, sorry.. aku mmg xbg pinjam.. kalo bg pnjam pn dalam seliaan aku 24/7..

    FYI, aku baru check balik aku punya blog list.. takda pun blog ang.. aku ingatkan dah follow.. sorry2. ni dah follow.. siap la hang.. aku spam tetiap kali ang update blog ang.. hehehehehe..
    ainaa.leogirl said...
    ermmmmmmm..........nieyh barang ak rosak.......
    baiki dlm rm80++ jgk la.......
    tp ak ta mintk pown........
    seb bek member ak 2 paham.........
    dye bgi jgk walau half........
    huhu....

    hehe...........
    spam laaa...........
    ak spam ang balek........
    ;]

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates